? ??????????????Never Leave? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??8 Grabs Today. 981 Total Grabs. ??????Pre
view?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????????????????Unreachable Star? ????? ?? ???Rating: 4.2 (9 Ratings)??7 Grabs Today. 3378 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Ge BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, July 19, 2008

Aku ingin melangkah jauh...

Aku ingin melangkah jauh.....
jauh meninggalkan dunia yang membaluti diriku tika ini....
saat ini senak dada dan sendu hati menerjah-nerjah nubariku...
aku tidak ingin begini...
aku ingin bebas dari kemelut dunia,
hambatan-hambatan bersifat duniawi,
yang tak pernah alpa menyerang kotak minda insan..
aku hamba..kamu juga hamba...
kenapa kita tidak bersifat seperti hamba...
seorang hamba itu akan sangat mematuhi segenap perintah tuannya..
terhadap TUHAN kita...
saat aku menangis mengadu rayu padamu TUHAN...
aku mohon kekuatan di jalan yang Engkau pilih ini..
aku mahukan redhaMu...
cukuplah hambatan-hambatan dunia itu...
aku serahkan sepenuh hidupku di jalan MU ya ALLAH..
coraklah dan warnailah hidupku semahu MU..
agar sampai ke puncak redha itu...

TUHANku...

aku begitu menyintai saudara-saudara seperjuangan ku
yang sama-sama aku bermula bersama mereka..

aku mahu mereka merasai nikmatnya perjuangan itu
biarpun harus bermandi air mata dan keringat kepayahan...

0 comments: